Sarkadi Kriszta

Az új kapcsolati minták hírnöke-
ként abban támogatlak, hogy megszülessen benned és veled maradjon a szerelem.

Ajándék, neked!Ariadné fonalaAriadné fonala

 Írásaim - blogértesítőm és egyéb fontos híreim - útmutatásait követve könnyedén kitalálsz a félelmek, az elvárások és a régi minták útvesztőjéből, hogy meg- érkezz a szerelem varázslatos birodalmába.

Vedd a kezedbe Ariadné fonalát, és fogadd el ajándékba letölthető gyakorlati útmutatónkat!


E könyvet elolvasva képessé válsz arra, hogy kialakítsd saját "boldogságreceptedet", és megtudd, vajon hogyan, mitől leszel boldog és kiegyensúlyozott a párkapcsolataidban.

Programajánló

2021 szeptember
H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Belépsz-e új életed ajtaján?

’20máj24
1 hozzászólás
Belépsz-e új életed ajtaján?

Az életed megváltoztatásához csak

egyetlen emberre van szükséged – önmagadra. 

(Ruth Casey)

Változni nem könnyű, ám elkerülni sem lehet. Bizonyos ajtók bezárulnak. Akadályok bukkannak elő a semmiből. Több minden meghiúsul. Semmi sem marad örökké ugyanolyan, és butaság is lenne az ellenkezőjét kívánni.

A fejlődés a pozitív változás velejárója: amikor vállaljuk annak a kockázatát, hogy új viselkedésünk vagy hozzáállásunk új végkifejletet eredményez, akkor tágabbá válik az is, ahogy önmagunkat észleljük. Ilyenkor valamennyit előre mozdulunk, hiszen életünk minden pillanatát az alakítja, hogy megváltozatunk valamit – olyasmit, amire csak mi magunk vagyunk képesek.

Mindig is féltünk a változástól, amelyről tudtuk, hogy bekövetkezik. Talán most is tartunk valamitől, ami már itt áll a küszöbünkön. Vajon hová terel minket ez az új helyzet?

Nehéz elfogadni, hogy a dolgok kimenetelét nem tudjuk irányítani. A mi dolgunk pusztán a cselekvés. Egyedül az vigasztalhat, hogy soha nem vezetnek félre minket azok a pozitív változások, amelyekről tudjuk, hogy fontosak számunkra, és azok számára, akik az életünk részei. Sőt, létfontosságúak ahhoz, hogy ráleljünk az akadály mögött húzódó, egyenes ösvényre.

Életünk felzaklató körülményei mindig a változás hívását tolmácsolják - egy olyan változásét, amelyet nekünk kell elindítanunk. Amikor felidézzük a közelebbi és a távolabbi múltat, emlékezni fogunk rá, hogy azok a változások, amelyektől a legjobban rettegtünk, előre nem látható módon, ám mind pozitívan befolyásolták az életünket.

 

A változás nem a baljós, hanem az

örömteli történések hírnöke. 

 

Eddig tart a részlet, amit Karen Casey: Each Day a New Beginning – A Meditation Book and Journal for Daily Reflection (Minden nap egy új kezdet – meditációs könyv és napló a napi elmélkedéshez) c. könyvéből erre a hétre lefordítottam. Mivel a könyv címe elmélkedésre buzdít, írtam hozzá neked kérdéseket, minden napra egyet.

Az is jó, ha „csak” elgondolkodsz rajtuk, és az is jó, ha megválaszolod őket a naplódban. És persze át is alakíthatod, magadra is szabhatod a kérdéseket. Mindenképpen fontos felismeréseket, és új ötleteket hoznak, amelyek segítenek, hogy a változásokat mostantól könnyebben és bátrabban fogadhasd.

 

  • 1. Ahogy visszaemlékszel az életedre, melyek voltak azok az ajtók, amik bezárultak előtted, és ezzel új útra tereltek?
  • 2. Az életed során melyik volt a legnagyobb akadály, amin végül sikerrel túljutottál?
  • 3. Melyik volt az a pillanat, amikor örültél, hogy többé semmi sem lesz ugyanolyan?
  • 4. Mi volt a legnagyobb kockázat, amit egy fontos változás érdekében vállaltál?
  • 5. Mi az, ami mostanában a leginkább nyugtalanít?
  • 6. Milyen változás hírnökei lehetnek ezek a nyugtalanító körülmények?
  • 7. Mi lenne számodra a legjobb végkifejlet, ami ennek a változásnak a hatására bekövetkezhet?
     

Ez a hatodik részlet ebben a sorozatban. Az előzőt itt találod: Ez segít, amikor viharossá válik az életed >>>

Ha úgy érzed, hogy új életed megálmodásához szükséged van egy könnyen követhető, játékos útmutatóra, akkor hívd segítségül a Mesés életem könyvét itt:

 

Mesés életem könyve >>>

 

Ha pedig szeretnéd, hogy a hét témáját vasárnap esténként e-mailben is elküldjem neked, akkor iratkozz fel a hírlevelemre itt:

 

Ariadné fonala >>>

 

Szeretettel,

Sarkadi Kriszta
szeretetterapeuta,
a Szerelmeskönyv és a Mesés életem könyve írója

 

♦ Párkapcsolati alapozó - AJÁNDÉK! ♦

► Egy hasznos és szórakoztató könyv (Villányi Péter: Kapcsoskönyv),

► négy inspiráló hanganyag, valamint

► egy hatrészes online kurzus

lesz a segítségedre abban, hogy a párkapcsolati boldogságot minél hamarabb megtapasztalhasd.

Ha szívesen veszed ezt az ajándékot tőlem, akkor a Párkapcsolati alapozót

(a könyvet, az online kurzust és a hanganyagokat)

ide kattintva töltheted le:

Kérem a Párkapcsolati alapozót! >>>

Kategóriák: A hét témája


Ha tetszett, kattints az alábbi linkekre, és oszd meg ismerőseiddel!

Hozzászólások

olegivanover2@gmail.com’21 szept 24 - 11:24

Free weight loss 15 kg for 1 month! --> http://weightlosstrue.freecluster.eu/
<a href="http://weightlosstrue.freecluster.eu/?lol=1">Free weight loss</a> <a href=http://weightlosstrue.freecluster.eu/?lol=1>Detail</a>: <a href=http://weightlosstrue.freecluster.eu/?lol=1>Free weight loss</a>

Diet and weight loss

Studies have shown that just about any diet will result in weight loss, if it’s one that someone can follow.1,2 Esteemed Yale physician and nutrition expert David Katz examined over 58 popular diets and found that the most successful in terms of both weight loss and nutrition consist of “real food.” By that he means plants, whole grains, nuts and seeds, as well as meat (ideally, from animals that ate plants). Basically, foods closer to nature. The other key is minimizing processed foods, including sugars and flours.3

Without realizing it, I followed Katz’s advice: I ate mostly fruits and vegetables, nuts, seeds, and dairy. I occasionally had whole grains like quinoa or farro, even rice or corn chips. And, of course, an occasional treat. But I had sworn off sugars and flours, for the most part.
Behavior change and weight loss

It’s hard to keep track of how much we eat. But a lot of research shows that when we keep track of intake, we eat less. This is called self-monitoring, and why writing down what I ate and weighed helped me.4,5,6 There are so many ways to do this nowadays: from the old-school paper-and-pencil method, to apps like MyFitnessPal, or the Weight Watchers points system.7

Another key approach: forgive your failures. Studies show that people who “mess up” their diet plan and then “give up” end up gaining, while people who forgive themselves and move on continue to lose. It’s called self-acceptance.8,9 Look, we’re human. Birthdays, office parties, weddings, random movie nights: they happen, and we celebrate by having the amazing chocolate cake, or Betsy’s famous buffalo chicken dip, waaaay too much champagne, or buttered popcorn. Expect this, enjoy, and then move on.
Exercise and weight loss

Most major weight loss is followed by weight gain, as people revert to their old habits. But, some folks manage to keep it off. How do they do it? Researchers have found that maintaining a healthy diet, ongoing self-monitoring, plenty of self-acceptance, as well as a high level of physical activity are all associated with keeping the pounds off.10

When I feel like I’m slipping, I start logging again. Nowadays, I use an online fitness app on my phone to more easily keep track of my daily food intake. Red wine and dark chocolate are always in stock in our house, and that’s OK. Exercise is important, too, but in my book, any and all physical activity counts. Two or three workouts a week help me maintain muscle tone and cardiovascular fitness. If I can’t get to the gym, I run. If I can’t run, I do something at home, like five minutes of in-place kickboxing moves, or dancing around the living room like a crazy person with my kids. I take the stairs wherever I am as often as possible. I use a carry basket at the grocery store, and switch from arm to arm while I shop: biceps curls! Hey, it all counts.
Staying at a healthy weight for life

The old adage is “eat less, exercise more,” and this is still true, to some extent. But human beings are psychologically and sociologically complex creatures, and that adage is a lot harder to follow than it sounds. For average adults who do not have contributing medical or psychological issues, a nutritious plant-based diet low in processed foods and carbohydrates, consistent self-monitoring of intake and progress, forgiving oneself when expected lapses occur, all combined with regular physical activity, can result in weight loss for life.

olegivanover2@gmail.com

Hozzászólás

Kérünk, a kiemelt mezőket mindenképpen töltsd ki!

Fontos: a rendszer 30 perc után automatikusan kiléptet; ezért ha a hozzászólásod megírása meghaladta a fél órát, akkor javasoljuk, hogy jelöld ki az üzenet teljes szövegét, másold (CTRL + C), majd végezz el egy frissítést (F5), illeszd be (CTRL+V), és csak ezután kattints az Elküld gombra!

A blogomról

A blogomról

Neked szól ez az oldal, ha vannak kérdéseid, és tenni akarsz annak érdekében, hogy szerelmi kapcsolataidban (is) olyan életet élj, amilyenre szíved legmélyéről vágysz. Számtalan izgalmas, egyben elgondolkodtató nézőpontot fogok eléd tárni, hogy saját megoldásod kialakítására inspiráljalak.

Ennek is örülni fogsz

Mesés életem könyve - Váltsd valóra az álmaidat!

Merj nagyot álmodni! Majd indulj el, váltsd valóra az álmaidat, és legyen neked is mesébe illő életed!  Tovább »

Szerelmeskönyv - Se testben, se lélekben ne légy egyedül

Ha szeretnéd mélységesen megszeretni önmagad és örömtelivé tenni az életed, akkor feltétlenül szerezz be egyet!  Tovább »

Szerelemteremtő online kurzusok

A gyakorlatok elvégzése olyan változást indíthat el az életedben, amely legmerészebb álmaidat is felülmúlja!  Tovább »

Szerelemteremtő meditációk

A rendszeres meditációval könnyedén szerelmes, boldog, harmonikus életet teremthetsz magadnak.  Tovább »

Ajándék: 1 könyv + 4 hanganyag!

Kattints, iratkozz fel most, és töltsd le a könyvet azonnal! Másnap pedig érkeznek a hang- anyagok!  Tovább »

Találkozzunk az Instagramon is!

Itt minden nap egy új, inspiráló haikut találsz, és pillanatképeket arról, hogy mi az, ami mostanában foglalkoztat.  Tovább »

Legolvasottabb
írásaim


Blog kategóriák

Korábbi írásaim